Kuusi asiaa, six things of being, iLife


  • iLife
  • Elämä
  • iFamily
  • Perhe
  • iFood
  • Ruoka
  • iHome
  • Koti
  • iEconomics
  • Talous
  • iInterests
  • Harrastukset
Audioboo  - Klikkaa linkkiä, sanoo tämä kissa.

Ihminen kuten eläinkään ei tarvitse kovin monta asiaa hyvään elämään. Aloitan ihan ykkösestä eli elämästä. Kiitän siitä päivittäin ajatuksissani ja kiitämme siitä päivittäin oikein kuorossa, perheeni ja minä.

A human beeing nor an animal doesn´t need very many things for a good life. I start from the number one priority, life itself, which I thank daily in my thoughts and with my family aloud in a choir.

Minua on syntymästäni asti ympäröinyt rakkauden ilmapiiri, jossa ovat kaikki huolehtineet minusta. Minä puolestani olen pitänyt tontin hiirettömänä ja myyrättömänä. Siitä päästäänkin ruokaan, joka on ollut minulle sekä nautinto että kohtalo. Linnunpoikaset keväiseltä kyntöpellon pientareelta ovat olleet gourmetia minulle.

I have been scattered with the atmosphere of love all my life, where everyone around me has taken care of me. I have taken care of the mice and birds in our garden, eaten them as if it were my task of life. The food has been my destiny in two ways: I like good food and got diabetes for an unknown reason.

Olen vaikuttanut herkuttelemalla siihen, että sain diabeteksen joku vuosi sitten. Onneksi isäntäni on hoitanut minua ja pistänyt insuliinia kaksi kertaa vuorokaudessa tervävällä neulalla. Turkkia vain vähän nosteli ja tuikkasi niskaan lääkettä, joka vaikutti salamannopeasti ja olin taas oma virkeä kissaitseni. Eläinlääkäri määräsi lääkkeet, joten siihen ei ollut nokan koputtamista.

Rundgren´s Cat saa insuliinia. I get insuline.

Tämä talo on kotini, enkä suostuisi muualle muuttamaan, vaikka aivan varma en olisi, jos tarjoutuisi kortteeri meren rannalta valkoisesta huvilasta. Se on kyllä toteutunutkin alustavasti, koska rouvani laittaa sinisen salaattikulhon täyteen vettä ikkunan alle puutarhaan. Siinä on muka järvi, meri tai muu vesistö, jonka pinnalle katse osuu.

This hose in my castle and I`d never want to leave it except there were a white house by the sea for me. My lady likes to imagine of the sea when she puts a blue bowl filled with water in our garden. Just for the eyes to get a glimpse of water. She has an enourmous imagination and a little or much money for my food. I do not care. 

Vaikka herrasväelläni on halvat huvit on tärkeintä kuitenkin, että satanen menee minun ruokaani kuukausittain. Osakemarkkinat kiinnostavat hieman, etenkin vipuvarret, joissa voisi roikkua.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mikä punainen sieni? Name of this red mushroom?

Pääsiäissatu pääsiäismunasta

Joulusatu